Değerli Kullanıcılarımız,

Uşak Üniversitesi Prof. Dr. Fuat SEZGİN Kütüphanesi olarak 1 Haziran 2020 tarihinden itibaren 2020- 2021 Eğitim Öğretim yılı güz dönemi başlayana kadar kontrollü olarak aşağıdaki belirtilen şart ve önlemler dahilinde hizmet vermeye başlayacaktır. Kontrollü Sosyal Hayat uyarılarını dikkate almanız hepimizin sağlığı için önemlidir.

1.      Prof. Dr. Fuat SEZGİN Kütüphanesi bu dönem içerisinde hafta içi 08:30-17:30 saatleri arasında hizmet verecektir.

2.      Kütüphane içerisine MASKESİZ hiçbir kullanıcı ve personel alınmayacaktır.

3.      Kütüphane girişinde bulunan Dezenfektan Standtından el dezenfektanı yapılarak kütüphane hizmetlerinden yararlanılacaktır.

4.      Elektronik kütüphane hizmetleri (kaynak tarama) Cep Kütüphanem uygulaması kurularak ve Kampüs dışı erişim (VETİS) http://katalog.usak.edu.tr/vetisbt/  linkinden yapılabilmektedir. Erişim sıkıntısı vb. isteklerinizi aşağıda belirtilen mail adresine 7/24 iletebilirsiniz.

5.      Kullanıcılarımızın ödünç aldığı kitapların iade süreleri 30.06.2020 tarihine kadar uzatılmıştır. Kitap iadeleri alınabilecek, il dışında ikamet eden mezun durumundaki öğrencilerimiz iade işlemleri kargo masrafını kendileri karşılamak şartıyla kütüphanemize gönderebilirler.

6.      Kullanıcılarımız kütüphane içerisinde kontrollü kütüphane hizmetleri için belirtilen, sosyal mesafe kurallarına uymak zorundadırlar, Kitap salonlarında araştırma yapmak dışında ders çalışma imkanı kısıtlı süreler dahilinde olacaktır.

7.      Grup çalışma salonları kapalı olacaktır.

8.      Üniversitemiz öğrencileri ve ilimizde ikamet eden diğer üniversite öğrencilerinin internet imkanlarından yaralanarak online sınavlarını kütüphanemizde tahsis edilen bilgisayarlardan bir gün önceden randevu almak şartıyla kütüphane çalışma saatleri içerisinde yaralanabileceklerdir.

9.      Kütüphaneler arası ödünç verme hizmeti basılı yayınlar için yapılmayacak sadece online yayın talepleri karşılanacaktır.

10.  Kütüphane içerisinde yer alan Mescid belirli bir süre kapalı olacaktır.

11.  Maske, eldiven vb. kişisel koruyucu ürünler değiştirilmesi gerektiğinde kütüphane girişinde bulunan Tıbbi Atık Kovasına atılmalıdır.

12.  Kütüphanemiz tarafından kullanıcılara MASKE temin edilmemektedir.

Bu duyuruda belirtilen Kontrollü Kütüphane Hizmetleri ileriki zamanda oluşacak gelişmeler doğrultusunda sürekli güncellenecek olup, tüm taleplerinizi;
kutuphane@usak.edu.tr mail adresimize iletebilirsiniz

Randevularınız için 0276 221 22 17 dahili 1820- 1802- 1811 numaralı telefonları arayabilirsiniz.

Zorunlu olmadıkça Lütfen! EVİNİZDE KALINIZ.

MASKE+SOSYAL MESAFE+TEMİZLİK = TEDBİR

 

Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı


02 Haziran 2020